isteri ke-2

Selasa, 15 Jun 2010

MASA YANG SUNTUK

Masa yang suntuk menyebabkan blog aku ini tak dapat di update.. Kerja pejabat yang makin menimbun di atas meja.. ada yang aku terpaksa KIV kan dulu.. Perubahan hormon yang sedang berlaku dalam badan ni pula ,melambatkan lagi produktiviti aku sebagai seorang pekerja.. Bukan senang nak senang,.. aku terpaksa meminta bantuan rakan untuk cover kerja-kerja kebajikan aku.. untung dapat rakan yang memahami, lagi faham apa yang aku sedang lalui.. Nasib baik anak buah pandai bawa diri.. baru2 ini kami dapat bekerjasama dengan Persatuan Aids Johor untuk program mereka.. Alhamdulillah berjaya juga hasrat aku untuk menaikkan nama pergerakkan kami. Cuma aku belum nampak calon pengganti aku lagi.

Niat hati untuk bersara tu ada,.. tp khuatir apa yang telah diusahakan selama ini terkandas tengah jalan oleh kerana pimpinan asal boleh.. bukan mudah untuk maintain apa yang ada sekarang.. Ahli sentiasa datang dan pergi.. terutamanya bila beliawanis yang muda2 ini terikat dengan kerjaya mahupun rumahtangga..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan